Kdy a za jakých podmínek u vás zákazník nakoupí znovu?
Stále vidím ty motivované týmy markeťáků a obchoďáky, jak bezvýsledně hledají nového zákazníka a utrácejí za to na Seznamu a Google neskutečné peníze.
3 knihy, které čtu každý rok, někdy i jen za dva dny
Začnu asi tou, kterou musím začít každý nový rok a tou je kniha: Napoleon Hill – Myšlením k bohatství. Tato kniha ze
Poslechněte si moje marketingové zásady, které se proměnily v celosvětový business. Více uslyšíte v podcastu
Těsně po návratu z druhé svatojakubské cesty, jsem se vydal natočit podcast na Letnou do Prahy. Řeč měla být o konopné revoluci.
Už nevíte kudy kam, zajeďte si k ostrovu Es Vedra pro radu. Týden na Ibize vám může stačit
Když jsem nedávno psal o místech, které mi dodávají energii k tvoření, zmínil jsem Es Vedru. Jedná se o skálu, která vystupuje z moře
Bez katalogu svého zboží raději nikam nechoďte. Víte, jaké jsou jeho výhody?
Už od dětství na nás působí značky svým reklamním sdělením – oblíbené snídaňové vločky, stavebnice nebo panenka. Celý lidský mikrobiom
Šel jsem za rok třikrát Svatojakubskou cestu, abych pochopil její sílu
Každý má nějaké místo, které na něj působí magicky. Já jich mám opravdu mnoho. Seděl jsem například několik let ve