Vyzkoušejte službu Communication PRO

Od loga až po komunikaci ve světových médiích, od výroby stránek až po vytvoření produktů.

S mým týmem odborníků vám vymyslíme na míru ušitou strategii, jak komunikovat vaši značku správným způsobem. Pokud komunikujete správně, lidé poznají, že si dáváte na své značce záležet a rozhodnou se váš příběh a aktivity sdílet s ostatními. Tento krok pak vede k posilování dlouhodobého vztahu mezi vámi a zákazníkem.

Zacílím vaše služby nebo produkty tam, kde to je účelné a stejně jako za pomoci zvýrazňovače, budete i vy vynikat mezi ostatními produkty.

Pomocí příběhů, které společně sestavíme, najdeme vhodné médium (tisk, webová komunikace, televizní reklama, rádio) a začneme tvořit silnou obchodní značku.

Zajistím PR agenta, kterého potřebujete. Ne takového, který dělá vše, aby uživil agenturu a bude slibovat výstupy, ale toho pravého, který vám bude chtít pomoci a stane se členem vašeho týmu. Váš příběh a poselství začnou vycházet v předních médiích a vaše podnikání bude hra, která vám vykouzlí úsměv na tváři.

Nastavím správně vaše sociální sítě, protože právě na nich můžete svým fanouškům a zákazníkům šeptat, co by měli vědět a co by si měli myslet. Nezapomeňte, že sociální média právě nyní ve velkém měřítku ovládají společnost.

Správné místo je tady, správný čas je teď.

I dnes, po mé mnohaleté praxi, musím přiznat, že gladiátor se rozhoduje až v aréně a dříve než vám cokoliv nabídnu, musím pochopit vás a vaší vizi. Z tohoto důvodu nelze poskytnout fixní ceník služby Communication PRO.

Dejme se do práce, úspěch nepočká. Napište mi na info@jiristabla.cz a pojďme společně zjistit, co pro vás mohu udělat. Vím, jak chutná úspěch slavných značek, naučím vás, jak k němu dojít a jsem si jistý, že se potkáme na vrcholu ve světě prodeje.

Značky, které zastupuji, si pečlivě vybírám, neúčastním se volebních kampaní a neetických aktivit páchaných na zvířatech a proti přírodě.

Když jsem začínal s marketingem a archetypy v reklamě, prvně jsem je využíval pro šíření mých vlastních dovedností, kterými bylo mixování muziky a práce v rádiích. Následně si mě vybraly různé firmy, abych pracoval na marketingu pro nově vznikající produkty nebo informační systémy, které jsem měl představit společnosti. Zjistil jsem, že mě tyto věci baví a pomohl jsem tak nejedné firmě k úspěchu.

Když ke mně za několik let přišlo konopí, byla to veliká výzva a stál přede mnou silný soupeř. Tím soupeřem byla lidská mysl, ego a přesvědčení, které někdo živil více než půl století vymyšlenou historkou. Zarytá nepravda o konopí vytvořila z rostliny, která sloužila ještě nedávno jako hlavní předepisovaný klenot na většinu nepříjemných onemocnění, nebezpečnou rostlinu. Bylo třeba to změnit, bylo třeba plout ve vodách, které nikdo neprozkoumal, ve vodách, které byly zakaleny lží. Vyhrál jsem a s mým týmem jsem vrátil konopí zpět do zdravotnictví a běžného života lidí nejen u nás v Česku, ale i v zahraničí. Vytvořil jsem značku, za kterou mi nabízeli stovky milionů korun a já to odmítl. To byl příběh. Článek, který vyšel na Idnes.cz v sekci finance byl dokonce tak silný, že se stal jedním z nejčtenějších na idnes. Nákupy vzkvétaly a mé jméno i jméno značky rapidně rostlo.

Přiznám se, neměl jsem to s konopím vůbec jednoduché. Musel jsem zvolit techniku, která funguje už od dob prvního reklamního sdělení starého tisíce let a tou je PŘÍBĚH. Příběh, který se stane tzv. virální komunikací a bude mít sílu zákazníkovi objasnit filosofii značky. Čelil jsem všemožným nekalým praktikám, ale věděl jsem, že i to pomine a lidé budou nakonec brát mé sdělení vážně, sdílet ho s kamarády a rodinou a přesně tam příběh slavných značek začíná.

Nyní jsem se rozhodl si od konopného světa odpočinout, protože jsem svou značku dostal jak do Ameriky, tak i na druhou stranu světa, do Číny. Nyní mám chuť a energii pomáhat i jiným dobrým značkám, které to potřebují, čímž si plním svůj další sen.

Protože miluji studovat reklamu & marketing, začal jsem si kdysi pečlivě kreslit myšlenkové mapy a pochody, které vedou ke sdílení kvalitního obsahu a k úspěšnému předání informace. Některé funkční oblasti map využívám dodnes a nejsou dobou překonány. Přežily i moderní výzkum a změny v komunikaci. Doba se sice mění, ale lidská touha po produktech a službách je stejná. Každý den se objevují nové a nové superlativy, které nás mají ohromit. Firmy vznikají a zanikají, vydrží jen ty značky, které komunikují správně, nikoliv ty, které mají pouze skvělý produkt. Ten ostatně mělo hodně firem, kterým ale vyhasl oheň a staly se minulostí.

V době, kdy jsem se svou značkou Carun exportoval do Číny, jsem se setkal se zcela odlišnou formou marketingu, a proto jsem musel projev mého virálního marketingu úplně změnit, což mi trvalo desítky, možná stovky hodin usilovné práce. Musel jsem poznávat a naučit se nová pravidla. To samé se mi dělo v USA a UK, protože lidé měli zcela jiné myšlení a stále se přitom jednalo o jeden a ten samý produkt. Naučil jsem se díky překážkám okamžitě reagovat na změnu a chápat, že zákazník nemůže za mou neznalost jeho prostředí a tradic, které má od dítěte zaryté v hlavě. Naučil jsem se pracovat s nejlepšími odborníky na reklamu. Nalézt ty pravé lidi ve světě reklamy a prodeje mi trvalo více než 15 let. Mnozí z nich byli rozeseti po celém světě, ale spojila nás společná vášeň pro reklamu. Jsme stále aktivní tým kreativních nadšenců. Máme stejný koníček, milujeme tvořit obchodní značky a tím pomoci se zviditelnit produktům a firmám, které si to zaslouží.

Zůstáváme stále na jednom mraveništi a učíme se jeden od druhého. Naučili jsme se pracovat se zkušenostmi, nikoliv pouze s teorií, kterou učí školy. Od škol ke skutečnému businessu je to dlouhá cesta. Škola nezná mnoho překážek, které na značky čekají, a tak mnoho klíčových pozic ve firmách zastupují sice vzdělaní marketéři, ale bez kvalitní praxe. Ač chcete nebo ne, budou muset i tito žáci s diplomem projít náročnou cestu plnou překážek a předhánění se s konkurencí o to, kdo je lepší a pro koho nebo co se má zákazník rozhodnout. Na čekání nemáme čas. I zde platí pravidlo, že čas jsou peníze.

 

Začínáme, vítám vás na startovní čáře závodu, který se nazývá reklama.